Text
Jak už jsme před týdnem předpovídali, základem nového modelu Nismo se stal model Note Aura, který na první pohled zaujme výrazným bodykitem. Ten měl být inspirován závodním vozem Formula E a obsahuje výrazný přední nárazník, nové nástavce prahů a výrazný zadní nárazník s decentním difusorem.
Spodní okraj nových panelů karoserie přitom lemuje tenká červená linka, která doplňuje černě lakované panely v předním i zadním nárazníku a na kapotě. Černě lakovaná je navíc i střecha a volitelně může být černým pruhem ozdoben i bok. V podbězích jsou pak 17“ litá kola v černém laku, zatímco kryty zrcátek jsou lakovány červeně.
Červeno-černá barevná kombinace se pak objevuje také v interiéru, který dostal sportovní volant a sportovní sedadla s výrazným bočním vedením. Sedadla jsou čalouněná kombinací látka/syntetická kůže a navíc je doplňuje kontrastní červeno/šedé prošívání.
Note Aura Nismo tak vypadá celkem odvážně a sportovně, malé zklamání však přichází s pohledem pod kapotu. Vůz je totiž osazen standardním systémem e-Power, který se skládá z 1,2litrového tříválce v roli generátoru a dvojice elektromotorů pohánějících kola. Výkon by se přitom měl pohybovat okolo 134 koní a 300 Nm točivého momentu.
Model Nismo by však měl nabídnout alespoň nový jízdní režim „Nismo“, doplňující režimy Normal a Eco, který by měl zajistit lepší odezvu na plynový pedál a lepší akceleraci. Automobilka navíc zmiňuje, že nový bodykit zvyšuje přítlak vozu, takže by měl přispět k lepší stabilitě ve vyšších rychlostech. Novinka navíc dostala i jinak nastavený podvozek pro lepší ovladatelnost.
Cenu nového modelu ani bližší údaje zatím automobilka nezveřejnila, moc trápit nás to ale nejspíš nemusí. Model Note Aura je totiž vyhrazen pro japonský trh a neočekává se, že by verze Nismo něco změnila.
No comments:
Post a Comment