Sunday, January 20, 2019

Here's Proof That Jaguar's New F-Pace CUV Looks Just Just like the C-X17 Concept!

Uittip: Jaguar - Art Of Performance Tour (2016 ...

You knew this was coming. The driver only has to control the steering wheel of the car whereas the hill descent system takes care of the brakes and engine while coming downhill. The F-Pace SVR is coming. New front and rear bumpers are more aggressive, with an SVR aerodynamic package that features lower side sills and a rear spoiler to aid in cooling, decreasing raise and bettering excessive-velocity stability. But that raises some moral questions being biased to them in charging decrease premium. Full Review The Jaguar F-PACE is a luxurious efficiency SUV with an interesting exterior, top class inside, and premium expertise. Sistem premium InControl Touch Pro, yang tersedia dalam varian R Sport, adalah berasaskan skrin sentuh 10.2-inci, dengan pemproses quad-core yang berkuasa dan pemacu stable-state, serta menggunakan Ethernet yang extremely pantas. Adaptive Surface Response (ASR) pada R Sport, yang dihasilkan daripada teknologi Terrain Response dari jenama Land Rover yang telah dipatenkan dan telah memenangi anugerah, menjadikan sistem AWD lebih berkesan dalam keadaan yang mencabar. ASR yang disepadukan ke dalam JaguarDrive Control mengenal pasti jenis permukaan dan mengoptimakan pemetaan powertrain dan sistem Dynamic Stability Control.


Navigasi juga dapat dipaparkan pada skrin penuh iaitu dalam bentuk 3D dan pada kelompok peralatan maya HD 12.3-inci yang didatangkan dalam Pakej InCrontrol Touch Pro yang customary dalam R Sport. Elemen seperti lampu hadapan LED sepenuhnya yang tirus dan unjuran yang pendek di bahagian hadapan membawa visi reka bentuk konsep C-X17 sehingga sampai ke tahap pengeluarannya. Pada ukuran 4,731 mm panjang dan dengan jarak roda 2,874 mm, F-Pace serba baharu ini menawarkan profil yang rapi dan unjuran depan yang pendek iaitu ciri reka bentuk Jaguar beserta bahagian dalaman yang begitu luas. F-Pace yang serba baharu ini boleh menempatkan lima orang dewasa dengan begitu selesa dengan ruang kepala dan lutut yang luas serta ruang bagasi yang lapang dengan isi padu 508 liter walaupun setelah dimuatkan dengan tayar ganti sementara. F-Pace 3.Zero liter Supercharged Prestige yang diimport sepenuhnya dijual pada harga RM598,800 sementara R Sport iaitu model spesifikasi yang lebih tinggi berharga RM658,800. Harga yang ditawarkan adalah termasuk GST tetapi tidak termasuk cukai jalan, pendaftaran dan insurans. Ia memelihara ketangkasan pacuan roda belakang dan ciri pengendalian tetapi dapat mengalihkan tork ke tayar hadapan dengan lancar untuk menggunakan kelebihan prestasi cengkaman yang lebih pada semua permukaan dan jenis cuaca. Dengan skrin sentuh berkapasiti lapan-inci, interface pengguna yang intuitif dan grafik yang jelas, ia dapat menyokong isyarat telefon pintar dan tablet seperti “swipe” untuk beralih dari satu laman ke laman yang lain.


Keteguhan kilasan badan yang tinggi membolehkan sistem gantungan hadapan double wishbone yang diambil dari F-Type dan sistem gantungan belakang Integral Link yang canggih berfungsi dengan lebih baik. Bagi mereka yang ingin menyerlah, terdapat pilihan Black Pack R Sport yang eksklusif dengan gril radiator dan kelilingnya yang hitam berkilat, salutan warna badan pada pintu dengan kemasan hitam berkilat dan sirip kuasa hitam berkilat dengan lencana R Sport. Penjana kuasa ini turut dipadankan dengan transmisi automatik elektronik lapan-kelajuan dengan Jaguar Sequential Shift™. Torque on-demand all-wheel drive (AWD) F-Pace merupakan system yang tercanggih bagi Jaguar setakat ini, dan mempunyai kapasiti tork tertinggi. Stuffed below the vented hood is a supercharged 5.0-liter V-8 engine making 550 horsepower and 502 pounds-toes of torque. There are quad exhaust suggestions out the back bumper, and the hood has heat extractor vents as well, setting the SVR other than lesser F-Pace fashions. Both models are within the works, and the crossover is rumored to be primarily based on the Land Rover Evoque.


Cleaning Supply Wood Flatlay Jaguar’s only crossover in its line-up, the F-Pace, not solely appears to be like good but in addition somehow appears extra appealing than most different choices within the section. Pada permulaannya ia direka sebagai struktur modular, supaya tayar boleh dimuatkan betul-betul di tempat yang sepatutnya untuk memberikan keseimbangan, dinamik dan kebolehgunaan yang begitu penting bagi sebuah crossover berprestasi tinggi. Jaguar Land Rover (Malaysia) Sdn Bhd telah melancarkan SUV berprestasi tinggi Jaguar F-Pace yang serba baharu di Malaysia yang menjanjikan prestasi yang mengagumkan serta dinamik yang tiada tandingannya untuk kebolehgunaan harian. “We name the Velar the avant garde Range Rover. No specifics have been given on what kind of composites, but since value has by no means seen to be much of a concern for Range Rover, or their patrons, they’ll most likely go along with carbon fiber. The second point involves… its worth point. There is still no word on the discharge date, but most rumors point out to the end of 2017 when the automotive might be revealed. Jaguar’s new compact performance SUV will probably be revealed to the world on July thirteenth through an internet stream. The 2018 Jaguar F-Pace SVR has been revealed boasting an “enhanced chassis and aerodynamics” to make it the fastest and most highly effective F-Pace.


Ini termasuklah sistem info-hiburan Jaguar InControl Touch sebagai standard dalam Prestige. Ia turut didatangkan dengan teknologi infotainmen dan sambungan adalah yang termaju dalam industri. Ia menonjolkan sistem kawalan in-home termaju yang pertama kali dihasilkan untuk F-Type AWD: Intelligent Driveline Dynamics (IDD). Elemen normal yang turut ditampilkan kini termasuklah sistem infotainmen Touch Pro dengan skrin sesentuh 10-inci. Sistem ini menampilkan prosesor quad-core yang lebih berkuasa, 60 GB stable-state drive (SSD) berkelajuan tinggi dan rangkaian Ethernet pantas, termasuk lain-lain kelengkapan. Pertama kali digunakan untuk F-Type, ciri ini membolehkan pelarasan berasingan untuk pendikit, transmisi automatik, stereng, dan juga sistem Adaptive Dynamics sekiranya ada. Ia juga membawakan penampilan Activity Key Jaguar buat kali pertama di dunia. Malah ia juga digambarkan sebagai ‘kereta sport paling praktikal di dunia’. Bagi pemandu yang agresif, disediakan Configurable Dynamics yang merupakan normal bagi R Sport. Teknologi tambahan yang disediakan untuk memastikan prestasi bagi semua jenis permukaan termasuklah sistem Jaguar yang sedia ada iaitu All Surface Progress Control dan Low Friction Launch yang merupakan ciri commonplace.

No comments:

Post a Comment